Anasayfa Güncel Duyurular YKS Başvuru İçin KEP Adresi Nereden Alınır?

YKS Başvuru İçin KEP Adresi Nereden Alınır?

Adaylar, YKS başvurusu yaparken “ÖSYM KEP adresi zorunlu mu?” sorusunun yanıtını arıyor. KEP adresinin açılımı Kayıtlı Elektronik Posta’dır.

Peki, YKS başvuruları için KEP adresi nereden alınır?

KEP Adresi Zorunlu Mu?

YKS başvurularında KEP adresi almak zorunlu değildir. KEP adresi resmi yazışmaların güvenle yapılabilmesi ve yazışmalara üçüncü kişilerin erişmemesi için kullanılır. KEP adresi PTT'den alınabilir. Kayıtlı Elektronik Posta ve Elektronik Tebligat Sistemine üye olmak için başvuru ekranları tam olmalıdır.

KEP adresi için gerekli başvuru evrakları şöyle:

  • Nüfus cüzdanı, pasaport veya sürücü belgesi
  • Kayıtlı elektronik posta hesabı ön başvuru formu
Sosyal Medyada Paylaş
Erken Kayıt Fırsatları ve Duyurulardan Haberdar Olmak İçin E-Bülten’e Kayıt Olun!

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.